Que pasa con el verano!?!

Suntag eftermiddag. Har nyss intagit en sjukt trevlig brunch med A. Inte borta. Hemma. Grapefrukt, färskt bröd och kaffe. Slukade artikel om vintageshopping i SVDm och mådde riktigt bra. Helt utan ångest trots att klockan var 3 på eftermiddagen. Kan vara för att regnet strilar ner som aldrig förr.

Sommarkänslan är för övrigt lika med noll. Verkligen. Och inte bara på grund av vädret. Somrar med saft med is i mammas och pappas trädgård, något lagomt slappt sommarjobb (typ vården), otaliga Bryggankvällar och en eller två veckor på Gotland är föralltid borta. Det hugger lite i hjärtat när jag tänker på det. Byebye kommer aldrig mer igen. Andra tonåringar solar nu på baksidan på tomten i Storvreta, Bryggan befolkas av puttefnask och jag har ingen semester. Vad hände med alla
mina planer egentligen? Och alla ska till Barcelona den här sommaren. ALLA. Jag mår fortfarande lite dåligt över att andra får vara där och inte jag (även om jag givetvis är glad för  vänners skull).  September älskling - när värmen lagt sig en aning och amerikanarna är några färre. Då åker vi.

Men jag ska faktiskt inte klaga. Är sjukt nöjd med Stockholm och sommaren kommer nog hit så småningom. Nästa vecka åker jag & A till Gotland 3 dagar. Jag kanske hittar en billig biljett till Berlin. En vacker dag hinner jag nog åka hem & gå på Bryggan. Dessutom hade jag reunion med M&M i veckan.

Bilderna bitte!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Andra ungdomar solar på baksidan i Storvreta. Speciellt den saken avundas jag dem. Aldrig mer får man ligga i metropolen Storvreta och sola på baksidan av det trygga hemmet. Suck och stön. Palmen in my heart, Pluggparadiset, Lyckeboskolan, Slurken, Lyckebo, Tipptoppen... I miss u all.

2007-07-08 @ 22:47:11
Postat av: Emma

Nja..sådär. Vem är du?

2007-07-08 @ 23:22:54

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits