antibloggperiod

Jag är i värsta antibloggperioden just nu. Jag har ingen inspiration till att blogga, jag bloggar inte och jag läser inga bloggar. Mina inlägg på NA-bloggen känns alltmer framkrystade.

Snart vänder det. Det vet jag. Är så mycket som rör sig i min skalle just nu bara. Om drygt två månader står hela världen och livet öppet för mig. Det är en underbar känsla samtidigt som den gör mig galen. Att jag jobbar 35 timmar denna vecka är bara skönt. Bland alla skummharar och fizzyägg kan jag koppla bort allting lite. Vara i min egna lilla värld.


Kommentarer:
Postat av: Ylva

Nej! inte nu när jag har skaffat blogg! Titta in på min blogg så ska du få se jätte söta bilder på Emil. du behöver inte ens skriva något, bara "halvblogga". Puss på dig!

Postat av: Johanna

Tänker på dig. Stressa inte ihjäl dig! Ät choklad det gör en gla´Stor kram

2007-03-22 @ 22:33:19
Postat av: örken

hur orkar ni?

2007-10-18 @ 07:16:04

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits