And the shopping goes on and on...

Min shopping har på bara ett halvår ökat explosionsartat. De senaste veckorna har den nått kulminerande höjder. Jag blir liksom deppig av en dag när jag inte shoppar något. Kläderna känns trista efter en användning. Jag vill bara ha mermermermer. Igår var jag och åt frulle med Ulrika på Java. Sen skulle jag gå direkt hem och plugga. A ringde mig och givetvis stod jag i provhytten. Och inte vilken provhytt som helst. På Cubus av alla ställen. En parkas för 199 kr. Men det är ju så billigt. Jag liksom måste....


Några av veckans inköp:

17031-177

Scarf från Myrorna. Ja, jag vet, väldigt färgglad. Nästan lite för färgglad. Men den kostade ju bara 10 kr...

17031-178

Väskor från Favorit. När jag handlar second hand får jag iaf inte dåligt samvete över att jag slösar på jordens resurser...

Idag har jag inte varit på stan ännu och abstinensen har inte varit så farlig. Fick roliga saker på posten istället; Vykort från
Marieke som är i Thailand och ( inte för att skryta men...) en inbjudan till Honor society på ASU ( en förening för plugghästar typ). Haha! Hade onekligen bättre betyg därborta.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits