Last week in Orebro

Just nu genomlever jag min sista vecka ( någonsin förmodar jag) som bosatt i Örebro. Det är ett väldigt konstigt ihopkok av känslor vad gäller flytten till Stockholm. Det enda jag vet är att den här våren borde åka fast för fortkörning. Jag menar, vad var det som hände egentligen?!? Hursomhelst, en fet Örebrokrönika dyker upp any day....

Tills dess försöker jag att ta vara på tiden så gott det går. Träffa alla och göra allt det där jag verkligen gillar här. Är på så vis glad över att den där uppsatsen gick åt pip-svägen. Nu slipper jag lägga ut någon tid på den ( även om jag ska gästa några opponeringar för skojs skull i veckan, som en sista grej på ÖU, sad!).

Kommentarer:
Postat av: Malin

vada, vad hande med uppsatsen?

2007-05-28 @ 22:11:08

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits