syster & bror

Jag var hos systeryster idag. Åt god sallad med massor av ost, drack kaffe med sojamjölk, visade bilder, följde med på promenad med hundarna och pratade massor. Min syster förstår mig alltid, det är skönt. När jag var liten och framför allt när jag var tonåring var Elin min stora förebild. Jag tyckte hon var så himla cool. Det är nog tur att det inte är så längre för vi var inte så bra kompisar på den tiden. Hon ville mest sno pengar av mig till cigg och jag var liten ocn töntig. Det är mycket bättre nuförtiden.

Sen gick jag med mamma till Grand för att kolla på Erik och bandet. Jag blev så himla imponerad och stolt. När blev min lilla lillebror så häftig och duktig?!
Kolla själva:


image435

Kommentarer:
Postat av: Anna

Oj vad duktig han är! Tur att man har begåvade kusinbarn, för det kan man väl leva på. Hälsa alla, men särksillt Erik.

2008-04-29 @ 07:42:14
Postat av: moster

Nu vaknade släkten till liv!! Är det någon konsert 12-15 juni - då kommer jag till Uppsala.
Sedan behövs det vacuum mellan alla händelser Emma- det är med livet som med musiken; vackrast blir det med pauser utlagda lite här och där./kramar till er allihopa

2008-04-29 @ 17:00:13
Postat av: moster

Nu vaknade släkten till liv!! Är det någon konsert 12-15 juni - då kommer jag till Uppsala.
Sedan behövs det vacuum mellan alla händelser Emma- det är med livet som med musiken; vackrast blir det med pauser utlagda lite här och där./kramar till er allihopa

2008-04-29 @ 17:00:30
Postat av: moster

Nu vaknade släkten till liv!! Är det någon konsert 12-15 juni - då kommer jag till Uppsala.
Sedan behövs det vacuum mellan alla händelser Emma- det är med livet som med musiken; vackrast blir det med pauser utlagda lite här och där./kramar till er allihopa

2008-04-29 @ 17:00:58

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits