los dias el fin del verano pasadan...

Jag kom hem från Örebro i fredags och upptäckte att ingen hade vattnat mina minirosor...



Sen kom Kerstin och vi kollade in fyrverkerierna som Stockholm stad bjöd på denna speciella dag





080808-jippot på Stureplan var tyvärr inte lika lyckat som fyrverkerierna så vi gick till f12 istället. Tjejerna som var där hade permanentat håret, allihopa.



Lördag: Elin skulle åka till USA och fylla 25 och höll kalas med stora tårtor och massor av vin



Söndag: frukost på sängen, OS, plugg, pizza, Gossip Girl, Greek, regn, Pans labyrint

Måndag: Plugg på dagen. På kvällen hälsade jag på hos ingrid och Klas i deras nya lägenhet. Det tog 4 minuter att gå dit och de hade finaste balkongen. Vi byggde pussel och drack rödvin. Sen lånade jag böcker som Ingrid la i en påse från Islandshästbutiken och jag traskade hem igen.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits