alla dagar som passerar, det är det som kallas livet...



Snart är min praktikperiod slut och jag förstår inte alls vart tiden tog vägen. Veckorna och helgerna bara far framåt. En ganska oklar vår väntar (men desto mer spännande tycker jag).

Veckan har som vanligt varit innehållsrik med Novellfest, Little Persia med påhälsande föräldrar, ännu mer mellanösternmat på Emmylunch, julfest med jobbet, bakisfredag med redaktionen, asflottig pizza och sen hemlagad pasta carbonara, vin & Morfar Ginko med snackpåsen Emma och fina Ylva på fredagkvällen. Lördag - Vintagemässa och helgfika med baby, lussebullsbak, film, och idag knäckkok och pysselfika på Krukmakargatan 57 med..fina Ylva igen. Phu! Inte konstigt att jag knappt utnyttjar mitt träningskort. Men jag tycker nog att det är så här det ska vara.

Nu sova några timmar - sen upp.

Kommentarer:
Postat av: emma

snackpåse? schyst.

2008-12-15 @ 09:33:39

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits