bloggen; Allt är glömt och förlåtet, jag tar tillbaks dig

När jag hade bestämt mig för att lägga ner min blogg blev jag asdeppig. Jaa, på riktigt. Jag grät typ i en timme sen bestämde jag mig för att ta mig i kragen och gick på Sex and the City. På bion kliade det i uttryckstarmen och jag kom på att jag skulle ha en blogg som ingen läste istället, typ ett word-dokument. När jag kom hem försökte jag men det kändes inte lika bra och blev inte lika bra. Det blev jävligt dåligt. Ingen skulle ju läsa så vad spelade det för roll? Det blev skit rent ut sagt.

Därför har jag bestämt mig för att ta tillbaks min blogg. Nu trotsar jag alla inre röster ( överjaget såklart) som säger åt mig att blogg inte är något annat än fåfänga och narcissism och fortsätter som att ingenting hänt. Hurra! En del av min identitet är tillbaks när jag återigen är bloggerska.

Kommentarer:
Postat av: Anna

Väldigt mycket Schulman om detta tycker jag. Har du funderat över vad en "worddokumentblogg" är för något? Känns lite som en dagbok, eller så kanske det kan bli den stora samtidsromanen. Verkar som det blivit sommar här igen, underbart. Har längtat hela veckan efter mitt lunchmöte idag, och nu är det snart dags. super! Trevlig helg

2008-06-27 @ 09:22:18

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits