in med det nya, ut med det gamla

In med det nya, ut med det gamla. In på Åsögatan, ut med distansförhållande. In med nyförälskelse, ut med fram-och-tillbaks-åkande. Eller. Fotbollsmatch i Örebro. Givetvis. Nåväl, det ger mig fördelen att få bestämma allt först i lägenheten och få ställa mina saker där jag vill. Dessutom kunde jag inhandla precis de varorna jag ville på ICA. Dock är det så fruktansvärt dyrt med mat! Speciellt när man vant sig vid fräscht och ekologiskt. En ostjävel för typ 80 kr. Men känslan av det här är så bra. Och det nya skribentjobbet verkar bra. Lite skumt men rätt bra ändå.


Kommentarer:
Postat av: Malin

Yoo!! Vad är det för jobb du har fått?? Var? När?? Kul ju!! I Stockholm? Går inte lika bra för mig.. Ska plugga i sommar istället.. Hittar inte ens några jobb att söka, var hittar du dina???

2008-06-16 @ 18:53:12
Postat av: Anders

Så skönt att ha nånstans att bo igen. :) Det här kommer bli skitbra. Love you.

2008-06-19 @ 10:25:03

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits