farval pa flygplatsen i bangkok och den senaste veckan

Sitter pa ett svindyrt Internet pa flygplatsen, 20 kr for 15 minuter kostar det. Dock kanner jag att jag maste fordriva tiden efter att nu ha varit har i over 10 timmar. Yes, Anders och jag beslot oss att sova over pa flygplatsen vilket inte var ett sa daligt beslut som det later. Det var namligen meningen att hans plan skulle lyfta kl 06.00. Men man kan tydligen inte lita pa Ukrainska bolag. Han har precis akt. Emirates airline till Hong Kong har inte heller lyckats passa tiden. Det ar 3 timmar kvar.

Konstigt nog lyckades jag sova en hel del medan Anders vaktade packningen. Vilken parla han ar. Jag kommer sakna honom hejdlost. Senaste veckan har varit den basta. Sammanfattning kommer. Nu ska jag springa ivag och kopa en tidning for mina sista bath. Ikvall befinner jag mig i Hong Kong. Det kommer bli coolt och jag ser fram emot det som tusan.


Kommentarer:
Postat av: Anders

Saknar Värmen, roliga historier, bungalows, Bangkoks flygplats och mest av allt dig!
Ser med spänning fram emot att läsa ditt nästa blogginlägg. :) Och alla andra. Du e bäst.

2008-03-05 @ 17:15:33

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits