Elons cyklar och spaning.

Idag köpte jag en cykel av en cykelgubbe som heter Elon och bor i Fålhagen. Den är blå och matchar mina blå danstajts. Cykelkorg och lås ingick. Så himla värt. Jag kände typ inte igen mig i Fålhagen och jag kom på att jag nog inte varit på den sidan av järnvägen på typ flera år. Typ inte sedan jag hade körlektioner och vi övade villaområdestrafik. Eller kanske sedan Ylva och Björn bodde där. Nu bor de där igen, bakom Vaksala torg. Jag måste ju hälsa på snart!

Måste skriva spaning till Prime. Är sista dagen imorgon men jag är sjukt opeppad. Vill bara lägga mig, kolla på Desperate och äta mörk choklad. Kanske dricka något. Kanske kaffe. Eller te. Pratade med Emma nyss och både hon och Emelie söker. Alla söker. Alla i hela Sverige som läst marknadsföring eller kommunikation söker. Alltså är chansen att jag får komma på rekryteringsdag väldigt låg. Men jag tänker söka ändå. Annars kommer jag bara ångra mig.

Emma och jag planerade massor av bra grejor. Brabra.

Hejsvejs.

Kommentarer:
Postat av: Malin

fan det där hade jag glömt... vet inte om jag pallar.. vad fan ska man skriva om liksom. vet inte om jag pallar med trycket ändå, rekryteringsdagen verkar rätt jobbig. Tänk om man skulle få jobbet, vilken press man skulle ha på sig då. har dessutom inga referenser att skricka med. oh well:)

2008-05-14 @ 13:01:03
Postat av: Anna

Klart att du kommer att få komma dit. Sen är det bara att ladda för en rekryteringsdagen. Vet man ungefär vad som väntar går det nog bra.

2008-05-15 @ 10:39:01

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits