Jamie - en hyvens kille

Idag var jag på presskonferens för RES räkning & kollade in Jamie Oliver när han lagade mat för sitt nya projekt med Scandic Hotel.



Är inte Jamie Oliver en riktig hyvens kille? Fast jag tycker nog allt att det var lite roligare förr när han åkte runt på sin vespa i London och besökte olika marknader för att hitta just det där som var "beautiful" (som han alltid uttryckte det..) och läspade till kameran som var hans tjej som pratade tillbaks. Jag gillar inte alls den här uppfostra-engelska-föräldrar-som-lägger-i-chips-och-choklad-i-sina-barns-lunchboxes-grejen som han håller på med nu. 

I Sthlm var han alltså för att han ska hjälpa Scandic att laga god mat som också barnen gillar. Jag gillar ändå Scandics kommunikationsstrategier. De hittar iaf på nya saker - ekogrejen (nåja), anställningen av Alice Bahs gamla pojkvän fd programledaren vad han nu heter , upprustningen av hotell och nu Jamie Oliver-samarbetet. Dessutom har de snygga träpennor som inte mindre än vi på sweden.se apat efter. Heja Scandic.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Tänkte bara säga att det var länge sedan och att jag noterat att vi skulle kunna krocka på Söder någon dag. Nästa vecka kanske på onsdag. Kanske att en gammal moster kan få bjuda på mat?

kram

2009-04-28 @ 19:49:44
Postat av: Emma

Det låter jättebra! Kanske kan vi höras via telefon i helgen och bestämma? kram!

2009-04-28 @ 22:10:01

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits