jag=miljökämpe?

i lördags när jag var hemma hos cajsa & spelade tabu ( ett spel där man är två & två och ska förklara ord för den andra utan att nämna en rad andra ord) skulle jag förklara återvinning för cajsa utan att säga typ sopor eller kompost och jag utbrister entusiastiskt "jag tycker att du och johan ska göra det här!!" varav cajsa börjar skrika "gifta oss?!?"" knulla?!?".
fia, som sitter bredvid mig och kollar på spelkortet så att jag inte säger några "förbjudna ord" börjar asgarva.

""jag tycker att du & johan ska göra det här!" = återvinna. why? vi hade iofsej diskuterat sopsortering tidigare på kvällen när jag upptäckte att de slängde allt på samma ställe.

jag=miljökämpe? njaee.. det kanske är att ta i lite. men jag ska nog rösta på miljöpartiet i nästa val. och detta inte bara på grund av gustav fridolin...

Kommentarer:
Postat av: Malin

miljopartiet.... ja, snappet battre an vansterpartiet kanske. men fan, de tror de kan styra o stalla fast det bara har typ 4 %...

2005-12-13 @ 08:33:41

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits