jag är galen

Tons of litteratur att läsa, två grejor att skriva till lösnummer, en pojke som ska komma på besök, en styrelse att sköta, ett seminarie att förbereda. På typ 3 dagar. Grattis till hon som tror att hon hinner allt i hela världen.

Sverige vann fotbollen idag iaf. Älskade Zlatan, jag visste att du skulle rädda oss! Och vi har fått tillbaks vårt kårhus!

Såg Ebba på karin 21.30, hon var bra men inte fullt så snygg som jag trott. Skönt.

Filtrocksjens har börjat sända mystiska sms till mig, bara sådär. Snackade något om att bli bjuden på en drink på sky bar. "Jag bor iofsej inte i stockholm" skickade jag tillbaka, tänkte att han kanske hade stavat fel och menade spy bar, typiskt honom liksom. Senare fick jag det förklarat för mig att sky bar ligger i Västerås...hmm..Jaja, så fel var det väl inte, jag menar Örebro som Västerås, Västerås som Örebro.Vem vet skillnaden egentligen? Båda städerna innehar grymt fula 80-talshus. Fast jag tror nog att äckelkrämaren vinner i det avseendet. Kanske ska bjuda hit filtrocksjens på en kaffe i krämaren helt enkelt. Det skulle han nog gilla.

Nej, jag tror visst att Habermas väntar runt hörnet.

Säger som Markus; fridens liljor

Emma

Kommentarer:
Postat av: micelan

käck är en godiskola. men man kan nästa säga att du är som den lakritskolan -käck, bara att du inte är svart och smakar hallon / eller vad vet jag. haha.

2005-09-14 @ 18:32:17

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits