låt livet leda vägen.

"jag tror att jag har stannat här för länge. jag borde ha åkt vid det här laget.
man ska åka när man är på topp. jag kan inte åka nu. det är helt omöjligt.
jag vet att jag bara har ett alternativ. jag tänker inte låta våren bli en enda lång transportsträcka.
jag vägrar. det måste gå på något annat sätt"


skrev jag i ett inlägg tidigare den här terminen. det är fascinerande vilka vägar livet tar ibland. vägar som man absolut inte har en aning om. när jag var som mest less på min tillvaro kom det något annat. något nytt. när jag tänker efter har det alltid varit så.

kämpa inte emot så fruktansvärt. glid med och låt livet leda vägen. det brukar ordna sig.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

pusssgurka, jag har det bra i skåne,. hoppas du har det bra i NORRLAND :) PUSS/Celis

2006-03-03 @ 17:49:38

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits