För 1 år sedan...

Var jag en olycklig singel
Bodde vägg i vägg med Emma i ett gult rum på studentgatan i Örebro
Gick ut på kåren på fredagar
Var ordförande i kulinfo
Åt lunch med prefekten och gick på tråkiga möten på humanistiska insitutionen
Skrev artiklar för Lösnummer
Gick på käcka step-pass på ÖUIF

Nu är jag lyckligt förlovad
Bor i ett dorm på ett amerikanskt campus men snart i den STORA, underbara 5:an (eller vad det är) på Fredsgatan igen
Rummet på studentgatan är inte längre gult, älsklingen målade om det i somras.
Emma bor nte heller vägg i vägg anymore.
Snart kanske det blir några kvällar på kåren igen

Kulinfo har jag nästan förträngt
Och ännu mer alla byråkratiska möten
Jag skriver inga artiklar längre (men snart så)
Thanks god inga step-pass i brist på annat numera.
Mycket dans, yoga & pilates. Precis sånt som jag gillar.

Mycket förändras på 1 år!


Kommentarer:
Postat av: Malin

hey, well you know that's great and all, but i think we're all dying to know about LOS ANGELES! i've seen the pics, now i want the story. shoot!

2006-11-23 @ 02:42:17
Postat av: Malin

och kul för dig förresten att ditt liv förbättrats, för vissa går det bara utför:P och läskigt nära ett riktigt liv börjar man komma. nu är frågan, london el NYC, london el NYC???????

2006-11-23 @ 02:44:21
Postat av: Emma

It's on its way dearest. lol! I have a fucking paper hanging over me...I never get started! What is wrong with me!?Q

Men Malin, ditt liv har väl varit "riktigt" hela tiden! Jag menar jag skulle absolut inte vilja vara utan en sekund av mitt liv. Vad trist det skulle vara om man hoppade över allt och vaknade upp med en fet karriär och en lägenhet på manhattan bara sådär!

London eller NYC. Svårt val må jag säga. Jag skulle rösta på London först och NY sen. Man ska pröva på mkt innan man dör & NY behöver man inte ha bråttom till enligt min åsikt.

Den som väntar på ngt gott...

2006-11-23 @ 03:16:13
Postat av: Malin

it's all a matter of definition:P real life as in real job, real apartment, or as the wish to call them here; flats... most of all, real MONEY. nu när jag tänker efter låter det inte alls dumt. can hardly wait! puss

2006-11-23 @ 11:56:07
Postat av: Anders

det händer mycket på ett år. tur är väl det.. :) älskar dig massor fining! vi hörs när du vaknar! puss

2006-11-23 @ 12:20:41

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits