Här ska fokuseras


Emma var här nyss. Vi drack kaffe och åt Ben&Jerrys. Hon får alltid ner mig på jorden och vi skrattade åt eländet. Ibland tror jag att jag tar saker lite väl mycket på allvar.

Jag har gjort en plan nu.

Så här ser den ut:

Jobba helhjärtat och mycket på Topshop för att få pengar till resa

Läsa modevetenskap 5 p

Hjälpa Maria med PR av hennes klädkollektion

Skriva C-uppsats ( börja planera lite och kanske få en ny infallsvinkel från modevetenskapen. Annars har jag en idé om att kanske göra någon slags fältstudie när jag reser. Skriva klart i vår när jag kommer hem och då fokusera enbart på detta)

Skriva några artiklar

Läsa Marknadsföring på distans 10 p

Läsa introduktionskurs i franska på distans 5 p

Aldrig planera in saker efter jobbet som innefattar plugg eller "jobb". Göra detta på lediga dagar istället. Typ plugga förmiddag, ledig tid eftermiddag.

Sen försökte jag rensa min garderob inför kommande packning. Det gick sådär. Sorgligt att jag inte har användning för hälften. Jäkla Topshop.

image326

Jag väntar fortfarande på bilderna från Holland. Hallå i luckan. Var är dom!?! Det här vykortet från 1995 är det enda jag har.

image327

Jag hoppas inte att Dominique skickar dom ända från Canada. Enligt henne tar det 2 veckor för posten mellan Quebeck city och hennes by. Kommer behöva vänta tills nästa år!





Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits