jul med A

Man kan säga att jag och A i år firar vår första jul tillsammans. Iaf på riktigt. Från början till slut. Därför har vi inte direkt sparat på krutet...

image403

Vi har varit på julmarknad

image404

Varje morgon efter julkalendern ( ja, givetvis somnar vi om till typ elva sen....) turas vi om att ge varandra paket. A har länge önskat sig en duschmössa så att han kan skyla håret. Det står "din mamma jobbar inte här" på trasan. Kanske mer passande till mig egentligen....

image405

Idag bakade vi saffransbullar och lyssnade på "All I want for xmas" med Mariah Carey på repeat.

image406  

Vi tävlade om vem som gjorde finast bullar. Fast jag brydde mig inte så mkt. Ja, jag har gjort den längst ner till höger....

Phu, det där med julförberedelser är ansträngande grejor. Vi får nog sakta ner lite så att vi inte bränner ut oss till jul. Eller ännu värre, tröttnat långt innan den ens är här.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits