Jagfullkomligttyckeromälskarminnyatillvaro

Med risk för att låta som en lantis; Jag njuter av sådana saker som att läsa Sthlms City på tunnelbanan. Jag är inte gjord för att bo i en småstad. Jag fullkomligtgillartyckeromälskarminnyatillvaro.


 Den bästaste i vårt nya kök i lägenheten som är lika stor som vårt gamla kök. Men det är ingen idé att klaga. Vi har allt vi behöver. Espressobryggare, vattenkokare...spis...ups, nej ingen micro....





och väldigt begränsat garderobsutrymme. Mina skor är ligger fortfarande nerpackade och väntar på en lämplig plats...



men det är inte alla som bor granne med Judiths Second iaf.


    

Att bo med dig i Stockholm älskling, det är fan livet.


Kommentarer:
Postat av: Matilda

Nää, vad kuul!! Grattis till nya lägenheten/staden/jobbet!! Hoppas du kommer på nån bra lösning för att få plats med dina skor snart =) Snygg jacka förresten!
Snart är det reunion på G. Kommer hem om 3 veckor. Hur funkar det för dig med något datum mellan 1-6 juli? Jag kommer inte kunna förrän 1a och Malin åker tillbax 6-7e. Jaja, hör av dig. Jimmy hälsar!
Hälsa anders =)

Postat av: Johanna

Guud, vad mysig det ser ut. Jag blir lite avundsjuk. Detta trots att jag itne är en storstadstjej utan en riktig lantis. **vilsen i Berlin**

2007-06-05 @ 07:33:30
URL: http://www.tyskjohanna.blogg.se
Postat av: Ylva

Gaaaaaaah! Vad härligt, nu blev jag faktiskt RIKTIGT sugen på att flytta till stockholm, synd att det ska vara sä j-a svårt att få tag på lägenhet bara, annars skulle jag och Björn lungt bo där ett tag innan vi flyttar till Uppsala. Ojdå, jag har fortfarande inte ringt dig *dåligt samvete* men vi måste verkligen prata snart, saknar dig!

2007-06-06 @ 14:19:23
URL: http://ylvas.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits