hejdå Stockholm hej Paris

Imorgon åker jag till Paris och hälsar på Storemma. Kan i ord inte beskriva hur skönt det ska bli att komma iväg och hur kul det ska bli att se'na och göra storstan. Det är bara packningen som återstår. Skinnjkolen ska med, skinnjackan & paljettmössan på. Ana på jobbet har gett mig bästa tipslistan. Vin, ost, Emma&Emma i Paris. Jag tror inte det kan bli bättre. Okej, de parisiska buss&tunnelbanechaufförerna strejkar. De hade de inte behövt göra. Men ingen har mått dåligt av lite promenader. Så länge man har foträtta skor det vill säga.

Jäklar. Jag vet inte ens hur man säger hejdå på franska.


Kommentarer:
Postat av: Sanna

Au revoir. Jäkla metrosar som strejkar DOCK får du se så mycket mer av underbara Paris by foot! Have fun!

2007-11-16 @ 13:48:05
Postat av: Matilda

Ha det så kul i Paris, vill oxå vara där =) Hälsa Emma! Kram


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits