Nina Frisk eller helt enkelt bäst i världen på line dancing

Jag har blivit lite kamerafixerad på sistone. Sanningen är att jag inte ens äger en egen utan snyltar på Charlies (läs Anders) hela tiden. Jag tar ofta skumma bilder som jag har någon slags idé om vad jag ska använda dem till. De här är från förra helgen.

image358

Utanför Folkes. Annika tycker den här Nina Frisk verkar så himla bra.

image359

Korridorsfest. Vi fejkar stämplar.

image360

På väg hem ,vid Folkes igen. Vi tjuvlyssnar på utbytesstudenter. En amerikansk tjej pratar om att hon ångrar att hon inte satsade på att bli bäst i USA på linedancing....

För stunden känns alltihop som självklara line-ups till bloggen. Nu efteråt vet jag inte riktigt. Ändå gjorde ja't! Bloggade alltså.

Vad jag vet är att jag träffade väldigt många folk från förr på Velvet. Det var nästan en konstigt känsla. Eftersom att jag inte är kvar i Uppsala tar jag för givet att andra inte är det heller. Men det är klart dom är. Kul var det och jag och Annika sprang omkring och gjorde tunneln på folk. Precis som på den gamla goda tiden.

Kommentarer:
Postat av: annaklara

men hallå där! det där är ju mina hoods! nästa gång får du lova att ringa så vi kan ta en kaffe eller nåt. ja borde hälsa på dej o anders i nya lägenheten också ju. hoppas allt är bra med er iaf! kram

2007-09-30 @ 21:41:48

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits