Julångest?

Jag har bestämt mig för att köpa väldigt begränsat med materialla julklappar i år. Men det kanske är någon annan som ska köpa fler. Här kommer två tips...

Gör pärlplattor av dina favoritfotografier och ge till dom du älskar. Åh så vackert att sätta upp på väggen...

Eller prata med mig så kan jag ge rabatt på en spikmatta..(Någon la upp det här på vårt intranät idag)

Enligt förfrågan (!) så lånar Maud vår massör ut en sk. spikmatta, för oss att prova här på SI. 

Kanske någon som vill köpa en sådan i julklapp till sig själv eller någon annan.

Vi får ha den under tisdagen 9 dec och onsdagen 10 dec.

Kommer att finnas i vilorummet. Där ni får möjlighet att prova denna.

De som är intresserade av att köpa en spikmatta (eller har några frågor) kan sedan höra av sig direkt till mig,

Jag levererar spikmattorna till SI, där de som vill köpa antingen betalar direkt kontant eller senare via faktura.

Alla som jobbar på SI får spikmattan till kundpriset: 575kr (rek. priset är 680kr).

Bifogar fil med artikeln om spikmattan.  För mer info kan man även gå in på spikmattans hemsida:  http://www.shaktimattan.se/


Som hittat! Hör av er om ni är intresserade! 

Själv skulle jag vilja ge Ingvar Oldsberg ett mobilt bredband, jag står inte riktigt ut med att han missar Internets underbara värld. Hejsvejs!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits