paketinslagning, pussel, picassos äventyr, spotifyande...

Summering av julledigheten hittills:

Sedvanligt julmys med familjen (som jag givetvis älskar och värderar högt då jag är en riktig sucker för jultraditioner...), julspel i domkyrkan, massor av mat, paketinslagning, 1000-bitarspussel, fina julkappar, tv, tidningar såklart, vacker och hurtig juldagspromenad i Hågadalen och en hel del spotifyande (nytt ord
2008 enligt Nöjesguiden). Nu: Picassos äventyr  - julklapp till pappa förra året & kanske en av mina bästa filmer.  Ikväll: Vdala.





Som vanligt la jag ner för mycket tid på paketinslagningen och missade Kalle Anka på köpet, men det var det värt!



Pussel är verkligen en lätt beroendeframkallande sysselsättning...





Finaste julklappen - tekannan.

Kommentarer:
Postat av: moster

Hälsningar till hela familjen Larsson - kanske just nu särskilt till Erik. Modern har jag nyss pratat med. Även jag fick en jättefin te-kanna. Den var vit och står nu i köket.

kram till er allihop

2008-12-25 @ 18:17:01

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits