Svenska institutet i DN

Jag får många frågor från folk som inte fattar vad Svenska institutet är. Vissa har lite koll på den där virtuella ambassaden som genererade ett PR-värde på flera hundratusen kronor och vår GD, USA-kännaren Olle Wästberg.
I övrigt syns vi inte så mycket ( och vår målgrupp är ju egentligen inte heller svenskar). Häromdagen var vi iaf med i DN två gånger under en och samma dag.


Bloggare i motvind i Mellanöstern

Svensk design på miljöturné i Kina  (tyvärr var det inte jag som fick åka med till Shanghai utan min praktikantkollega Ulrika..lyllo..)





Kommentarer:
Postat av: Erik

Som en direkt följd av praktik på ett konsulat har jag stenkoll på vad ni sysslar med. Bara så du vet =)

2008-10-28 @ 23:05:31

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits