Helgen som sådan & hjärtesorg

 Det har varit en fin helg.



I fredags gjorde Bon om hela kontoret och hade fest.



Kajsa kom & vi snyltade på god sushi men lite blaskiga drinkar.



Res, Röster, Res & Bon.



Sen åkte jag och Kajsa vidare till Strand. Där var det ett jättemärkligt uppträdande med sjungande grabb (musikvideon i bakgrunden!)  i mantel och bar överkropp som dansade tryckare med tjock tjej. Vi fattade inget.



Idag öppnade Ylva sitt hem & pysselskåp och vi julpysslade (jag vill ha ett hem att bjuda hem folk till snart!)





Julkortsproduktion!

För övrigt är det lite sorg i hjärtat just nu. Jag och Anders hörs alltmer sällan och jag börjar förstå vad det är som verkligen har hänt. Allt påminner plötsligt om honom och vår tid tillsammans - han finns överallt i Stockholm, i mitt rum, på gator och i kvarter...det är flera års liv som bara är borta och det är ren och skär sorg. Men jag kan samtidigt inte se några alternativ. Det är livet helt enkelt. Hjärtesorg.

We could keep trying but things would never change so I dont' look back. Still dying with every step I take. Men det gör ont för varje fucking heartbeat.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits