Revolutionary Road

Igår efter Poppius gick jag förbi en av mina favoritbutiker Papercut (vad förvånande va...) för att leta efter Revolutionary Road. Dock hade de bara pocketboken med Leonardo och Kate på framsidan så jag köpte den inte. Jag vill ju ha någon utav de här:






För övrigt är Papercut en så himla bra butik. Lite synd att den ligger på fel sida om Söder. Jag var där i säkert en halvtimme och suktade över alla fancy magasin jag ville köpa (men i stundo inte har råd med..). Såg exempelvis att de hade samtliga nummer av nedlagda tidningen Sex (som jag upptäckte precis när sista numret kom ut). När jag var där en gång i våras med Ingrid köpte hon biografin om Blur. Det är fascinerande att man direkt ser att det är Damon Albarn på framsidan trots att bilden är tecknad och består av några enkla små streck.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits