Ang,"Staten söker assistent till modebloggare"

Fick syn på det här idag

All publicitet är bra publicitet, som det heter på PR-språk, eller?

För övrigt är det jag som är projektledaren, jag som skrivit de där mailen och använt ordet "creddig" (men någon annons har det aldrig varit tal om). Jag har mailat med typ 4-5 personer och en av dessa har faktiskt varit Devi Brunson, klubbredaktör på just DN på Stan. Tidningen med Ansiktsmaskinen, tidningen som ingen utanför Stockholms innersta krets egentligen förstår fullt ut, tidningen som uppfann ordet creddig. Dock inte finansierad av staten. 

Så jag kan egentligen inte annat än hålla med även om det inte är fullt så enkelt som hon vill få det att låta.





Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits