höstångest med nya tag.

Jag har kommit av mig lite i bloggandet, förstår inte vart hösten tog vägen, måste köpa både varm jacka som inte är grå och snygga svarta kängor, helst två par - med och utan klack. Som tur är sålde jag en dyr grej idag så nu har jag råd. Idag jobbade jag mitt sista söndagspass på I-paq. Tvivale för söndagsjobb säger jag bara. Förutom när det är för mitt eget, då känns det genast bättre. Det värsta är att läsa DN Söndag i mediebevakningen innan man får nöjesläsa sin egen, det förstör ju allt. Idag: Röda korset, döda träd i Stockholm, Tova Novotny, strategitrend, Rom, dopning och viltrecept - hundra gånger.

På tal om DN så kommer det en debattartikel i veckan - så håll utkik. Men jag har beslutat mig för att ta en paus i engagerandet. Jag sitter redan framför datorn typ 12 timmar om dagen, det går inte. Måste ha ett liv utan ständigt dåligt samvete för att jag borde göra mer. I veckan ska jag börja träna, det är bra.
Hejsvejs.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits