Jobbnöjd

Trots att jag ofta påstår att jag helst bara vill vara ledig, dricka kaffe och kolla streamat HBO så tycker jag faktiskt om mitt jobb. Jag kom på det förra veckan - att det är ju sabla bra. Jämnt och bra med utmaningar, härliga människor, flott material, lite dåliga resurser ibland kanske men stor valfrihet och kreativitet som får flöda.

Nej, lyxhotell är inte mitt livs största intresse men jag kan inte annat än vara nöjd när jag får vara bland alla
de här människorna. Beresta, intressanta, inspirerande och duktiga individer alla utav dem.



Min baby - RES.se



Och produktion av papperstidning är också bra!



För en magasinjunkie är var dag en fest!



...och biblioteket som vi delar med Bon kan man ju inte annat än älska!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits